Little Paris
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!


Shoutbox


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Raya mana mana pun tak kesah kan? Janji beraya :D


 Ho hokay, assalamualaikum............... Haa amacam raya first? bosan right? Aaaaaaaaa, sama laa. Duit raya dapat berapa jangg? Aku dapat bnyak, wuhuuuuuuuu saja nak bgtau. Hahahahahahahahahaha k. First rumah yang aku pegi beraya ialah rumah Eyma Iyma anddddddd orang pertama yang beraya rumah aku Bashirah Bashir. Awal ohhh dia datang beraya, aku tak sempat mandi dia dah ad depan pintu rumah. Hahahahahahahahaha lawak k dia niey. Actually, Bashirah datang awal sebb tengahari tue dia nak balek kampung. Ohhhh no, takut tak sempat beraya laaaa. Then pegi rumah Eyma tue aku bawak Irdina. Soooo debab itu budak. Naik moto dengan aku boleh tayar pancit ohhhh. Hahahaha pegi beraya rumah kawan, weheeeee dapat duit raya yeyyyeyyyyyyyyyyyy, hiphop hurayyy. Cis, sukanya aku dapat duit raya -,- hahahahahah beraya sampai ke petang. Hmmm bosan time tue, tak tahu nak beraya mana dah. *duduk tepi pintu fikir nak pegi mana lepas niey. Ting! * "Haaaaaaa, Eyma jom kita pegi pantai nak? hilang bosan sikit :D" K start moto *vromm vroomm gaya 125. Hahaha aku naik Novo jeee pun. Tak main ahh 125, rock rock bukan setail sayee. Ieeeeeeekkkkk, dah sampai pantai. Haaaaa, kejap jee kan? Alaaa pantai dekat je pun dengan rumah. Ahaaaaaaa, sampai jee pantai ad budak niey pakai baju T-shirt, Seluar jeans. * Eh, adik niey tak pegi beraya kee?* Ok abaikan dia. Now jom kita hilangkan bosan dengannnnnnnnnnnnn main air laut :D 


Tadaaaaaaaaaaa, Pakai baju kurung pegi pantai k. Hahahahahaha rilek aaa tuh, chill chill. Ramai gilewwww ahhh kat pantai time niey. Kebanyakan kaum cina. Alaa, bercuti lah katakan. Majoriti ramai sebab diorang pegi cari kepah.

Raya ketiga- Keluar tengok wayang cerita S.A.M dengan cousin XD weeheee


Perak, Batu tiga-Manjung, dilaporkan.................. ekhem ekhem, pemberita pulak dah. Hahahaha raya ketiga ialah dimana sayee dan sekeluarga mahu pulang ke tanah Penang iaitu tempat kami dibesarkan. Merepek jerk aku niey. Haaaaaaa, tengok cerita S.A.M kann. To mee, cerita tue biasa jee lah. takda best mana pun. Part ending dia aku paling tak suka. Semuanya mati sebab kena bunuh. Ohh what? cerita apa niey? Dia tak patut buat cerita yang melibatkan kematian. Saya tak suka itu yee. Sedih K sedih :'| Hmmmm cerita niey bagi sesiapa yang ada penyakit yang............... macam jantung, lelah. Doktor menasihatkan supaya jangan tonton cerita S.A.M. Ahahahahaha, boleh luruh jantung aku tgok, pukul sana pukul sini. Macam cerita hantu pun ada jugak. Habis jee cerita, bergegas semua cari toilet. Sejuk dalam panggung tue hmmmm. Masuk jee toilet, air takda . Aaahhhhh waterfakk, naseb laa ad satu toilet niey ada air. Tidakk........... Hmm, hahahahaha *jalan kaki pegi KFC* Haaa, teringat pulak tak solat lagi. Jalan la pulak pegi ke Masjid. Alang-alang tue, solat maghrib sekali lah......... Then pegi makan and balekkkk. Aku kehilangan RM30 ringgit. Ohhh rasa ruginyeee aku guna duit raya tue. Takpalah kann, bukan selalu >.<