Little Paris
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!


Shoutbox


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


My honey, my life and my syndrome family.

Assalamualaikum, hye guys. Ya Allah, berhabuk habis blog aku ni haa. Kejap eh *Fuhh* *Fuhh* *Fuhh* *Fuiiihhhuihihhhgfghjkdkjhg* Haaaaa terkeluar air liur terus, punya semangat nak tiup habuknye. Ok mungkin sekarang ni ramai yang dah pergi melancong tempat tempat yang menarik kan? Hm kesian aku, just terperap dalam rumah jee. Hahahaha kesian tak? Alaaa kesiankan lah aku. Dan mungkin jugak ada orang macam aku duduk rumah, tengok bola. Hahahah Ehhhhhhhhhhhhhhhhh, tu bola belakang kau. Coiyy, kena tipu. Aku sebenarnya tak tahu nak update apa sekarang. *Blank blank blank* Hm ok, aku ceritakan pasal kawan kawan aku yang tersayang. Start from my twin. You know my twin? Tak kenal? K takpalah, nanti kenal lah tu hahahahaha. Hidup dia sekarang ni makin berbunga bunga dengan Abang Naim nyaa. Abang Naim dia dah habis SPM, so enjoy beno lah dua orang tu. Seterusnya pasal Jieha, full name dia Siti Najiha Binti Samsudin. Kitorang semua panggil dia Sam. Hahahah entah kenapa kami lebih selesa dengan panggilan tu. Act, dia ni seorang penghibur, tapi kalau dia ada masalah, gaduh dengan laki, kena tangking or what, Dia lah yang cepat terasa. K stop pasal jieha, ehhh mana boleh cerita panjang hal orang. Kalau kau nak tahu lagi pasal dia, tanya dia lah k. Pasal Ain pulak, hm dia ni sekarang dah tamat zaman kebujangan dia. Woi! dia bukan kawin laa, dia just kawan dengan sorang budak ni and then wa tak tahu apa nama dia. A wish from me for both of you Ain, semoga bahagia disamping tersayang *Acewah* Hahahahaha next pasal Amni. Amni ni sama jee macam Jieha, penghibur. Tapiiiiiiiiiiiiii Amni ni kalau penghibur, dia hibur sungguh. Memang sakit perut kalau dengan dia. Pantang dicabar. Next again, Bashirah! Hm entah la pasal dia ni. Aku tak tahu nak tafsir macam mana. Sebenarnya rumah dia dekat jee dengan rumah aku, kalau nak meronda mana mana mesti dengan dia. Anddd Syue pulak, rumah dia pun dekat jugak dengan rumah aku. Tapi kami jarang la nak  keluar sama sama. Dia dekat rumah lebih akrab dengan Qistina. Kami semua rapat dekat sekolah dengan hostel jee. Ok pasal Syue ni, kami selalu mengejek dia kenit. Tahu kenit? Kenit ni sama macam dngan ketot. Hahahah dalam kalangan kami kelas 3 Tarmizi ni, dia lah paling terer BA. Woi! BA tuu, ingt senang ka nak kawal BA. Susah wooo. Haaaa k tak lupa jugak pada Afiqqah kawan baik aku dekat asrama. Kami mandi bersama, makan bersama, segala galanya bersama. Hahahaha ku bersamamu, walau dimana jua.................. *Ekhem* Ibu: Adik! sengap, orang nak tidur. Hahahaha sorry ibu. excited sangat tadi. K sambung cerita, Pikah perangai dia gila gila sikit. Wakakakakaka, memang lawak kalau dikenangkan balek time pergi CH haritu. Ada kepunca dia nak naik apa benda entah doremon tu. Alaaa yang masukkan lima puluh sen, Haaaa berjalan lah dia. Wakakakaka, serius lawak k. Tapi time tu aku tengah marah sangat dengan dia. Buat perangai bodoh depan public. Hahahaha act aku tak kesah dia buat depan public pun, tapi aku takut kalau cikgu tegur. K itu memang pantang aku la. Btw, aku takdak niat nak marah Pikah sampai macam tu sekali. But now kami dah ok. Dah bahagia semua. Ok dah habis cerita................... Ehhhhhhhhhhhh stop, ada ramai lagi yang tertinggal. Haaaaaaa aku mana lupakan 4 orang kawan aku ni. Syamimi, Ruslyn, Aqilah and Ieyka. Mimi dengan Ruslyn ni, selalu bersama, kelas sekali, tempat sebelah menyebelah hm lagi ape ehh. Hahhhhhhhhhhhhhh k aku lupa ;3 Mimi stay Sungai Petani manakala Ruslyn pula di Kuala Lumpur *Pehal ayat aku skema* Kau bayang kan kalau korang jadi mcm Ruslyn, setiap minggu balik, dia kena balik KL. Wow! penatkan. Kalau aku memang tak sanggup ahh. Now pasal Qilah. Dia perempuan sopan santun, yeah hahahaha dalam kalangan kami, dia lah paling baik. Tak bnyak buat masalah, dan kami semua selesa dengan dia. Qilah ni, dalam kelas dia, dia sorang je lah yang terlepas situ. Tapi kami tak kesah semua tu, janji belajar kan? nanti rehat kami keluar sekali. Kalau kelas mana yang lambat, kami tggu la. K the last. IEYKA! Haaaaaa kita caplocks nama dia. Hahahahaa nak tahu sebab apa? Dia ni sumpah doh aku bagitau, kalau gelak dari block asrama dia sampai block asrama aku pun dengar. Haaa punya kuatnyee dia gelak. Dia ni ganas sikit tapi akan menjadi lembut kalau berpakaian perempuan. Ehh kalau ni pakai pakaian laki dia jadi ganas la? Bukan itu maksud aku, maksud aku dia nampak keperempuanan dia time keluar mana mana. Contohnya pergi melancong, shopping Haaaa gitu gitu laa. Korang nak tahu, 5/12 ritu kami ada buat parti kecil kecilan sikit pasal birthday Jieha. Just pergi KFC ang PGR. Tahu PGR? Penang Golf Resort la. Berenang dekat sana. Hahahahahaha Kami celebrated ni pun 4 orang dari kami yang tak datang. Tapi kami tak kesah, dorang tak datang pun bersebab. Qilah, Ruslyn, Ieyka semua nya rumah jauh.......... Pikah pulak, ada masalah yang tak dapat  nak dielakkan. Ok now aku nak kenal kan dekat korang, sorang demi seorang, jap eh aku upload gambar

Ok jom aku perkenalkan. Start dari hujung belah kiri. Twin, Mimi, Jieha, Bashirah, Amni, Tuan empunya blog dan Syue the last. Ain tak ada dalam ni sebab time ni dia yang tolong capture. Takpa jangan risau. Aku ada photo dia, tapi photo dia sorang jelah. Tggu jap aku nak upload



Haaaa inilah ain, comel tok? haaa comelkan. Dalam family ni dia dengan mimi paling comel. Sama tinggi sama rendah. Hahaha Lagi empat orang aku belum upload. Tggu for the next picture yeahh




Ok yang berbaju kuning tu lah Aqilah. Haaa muka macam orang baik tak? Hahahahaha k Berbaju merah tu cuba korang teka, acah acah ganas sikit. Haaa itulah ieyka. Amacam, ganas tak? Hahahaha K yang berbaju biru tu pulak Ruslyn. Ada muka macam anak KL tok? Otak genius dia ni. And last tu, memang korang tahu dah tu sapa. Of Course la mimi kecik yang cun. Wakakaka






Ya Allah, Engkau berkati lah persahabatan kami, Engkau hindarilah kami semua dari perkara perkara yang Engkau larang Ya Allah. Amin